رفتن به محتوای اصلی
x
  • افتتاحیه داروخانه شبانه‌روزی مرکز خدمات جامع سلامت «شهید میرک‌زاده» مهاباد

    🔹در راستای ارتقای سطح خدمات درمانی و دسترسی آسان‌تر شهروندان به خدمات دارویی، داروخانه «مرکز خدمات جامع سلامت شهید میرک‌زاده» در شهر مهاباد بصورت شبانه روزی به بهره‌برداری رسید.

    🔹این مراسم با حضور جمعی از مسئولین شهر مهاباد برگزار شد که عبارتند از:

    ✔️مدیر محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان
    ✔️رئیس محترم مرکز بهداشت شهرستان اردستان
    ✔️امام‌جمعه محترم مهاباد
    ✔️شهردار محترم و اعضای شورای اسلامی شهر مهاباد
    ✔️رئیس محترم کلانتری مهاباد
    و سایر مسئولین محلی و معتمدین منطقه.


    🔹مراسم افتتاحیه با تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید آغاز شد.

  • پیام تسلیت آقای دکتر محمدعلی گلی مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان به مناسبت فرارسیدن ماه محرم

    بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

    🔹فرارسیدن ماه حزن‌انگیز و پرفیض محرم، ماه تجدید پیمان با آرمان‌های بلند حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش را به عموم مردم شریف و ولایتمدار شهرستان اردستان، همکاران گرامی شبکه بهداشت و درمان، و تمامی دلدادگان مکتب عاشورا تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

    🔹محرم، ماه ایثار، آزادگی، حق‌طلبی و پاسداشت ارزش‌های والای انسانی است؛ ماهی که درس فداکاری، صبر، بصیرت و پایبندی به حق را از مکتب سرخ عاشورا به ما می‌آموزد.

  • پیام جناب آقای دکتر محمدعلی گلی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان به مناسبت هفته جهانی تیروئید.

    بسم الله الرحمن الرحیم

    🔹غده تیروئید، اگرچه عضوی کوچک در بدن است، اما نقشی حیاتی و کلیدی در تنظیم متابولیسم و سلامت عمومی ایفا می‌کند.

    🔹 «هفته جهانی تیروئید» (۴ لغایت ۱۰ خردادماه)، فرصتی مغتنم است تا با ارتقای سطح آگاهی عمومی، گامی موثر در جهت پیشگیری، تشخیص به‌هنگام و درمان بیماری‌های مرتبط با این غده برداریم.

    🔹بسیاری از اختلالات تیروئیدی با تشخیص زودرس، قابل مدیریت و درمان هستند؛ لذا تأکید اینجانب و همکارانم در مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان بر توجه ویژه شهروندان به سلامت تیروئید است.

  • ۲۴ اردیبهشت ماه سلامت جامعه در کانون مطالبه‌گری؛ میزبانی ویژه «شبکه بهداشت و درمان» در شب هفتاد و پنجم اردستان


    🔹در ادامه سلسله برنامه‌های خدمت‌رسانی بی‌واسطه، شب هفتاد و پنجم از تجمعات مردمی اردستان در میدان امام خمینی (ره)، با حضور سبز و فعال متولیان سلامت و بهداشت شهرستان همراه بود.

    🔹 در برنامه میز خدمت امشب ، مدیران و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان با حضوری مقتدرانه، پاسخگوی طیف گسترده‌ای از مطالبات و سوالات شهروندان در حوزه بهداشت عمومی، نظارت‌های بهداشتی و خدمات مراکز درمانی بودند.

  • برگزاری کمیته بین بخشی هفته ملی جمعیت

    🔹کمیته بین بخشی هفته ملی جمعیت با حضور ریاست محترم شبکه و معاون محترم بهداشتی،مسئول محترم امور بانوان فرمانداری و جمعی از روسا و نمایندگان ادارات و مسئول و کارشناسان جوانی جمعیت و سلامت خانواده مرکز بهداشت برگزار گردید.

    🔹در ابتدا مدیر شبکه بهداشت و درمان ضمن خیرمقدم به حاضرین، بر اهمیت موضوع جوانی جمعیت و ضرورت هم‌افزایی بین دستگاه‌ها برای اجرای برنامه‌های مؤثر در هفته ملی جمعیت تأکید نمود ،همچنین مطالبی پیرامون اهمیت سلامت خانواده و نقش آموزش در ارتقای آگاهی عمومی، اظهار داشت.

  • ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۵بررسی روند اجرای مرحله اول طرح سالک توسط کارشناس بیماری‌های معاونت بهداشتی اصفهان

    🔹در راستای بررسی و ارزیابی روند اجرای مرحله اول طرح سالک، کارشناس بیماری‌های معاونت بهداشتی اصفهان از شهرستان اردستان، زواره، مهاباد و روستای موغار بازدید به عمل آورد.

    🔹در این بازدید، روند اجرای برنامه، اقدامات انجام‌شده و نحوه پیشبرد طرح در مناطق مورد نظر مورد بررسی قرار گرفت.

    🔹بدین‌وسیله از مساعدت، همراهی و راهنمایی‌های جناب آقای قاسمی در خصوص اجرای طرح سالک در شهرستان اردستان صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نماییم.

    #دولت_کنار_مردم
    #تا_آخرین_نفس_برای_ایران

  • تجلیل از کادر زحمتکش شبکه بهداشت و درمان اردستان در روزهای ملی سلامت

    🔹به مناسبت هم‌زمانی روز ماما،بهداشت حرفه‌ای،مشاوره،بهداشت مدارس و روز مبارزه با بیماری‌ها،مراسم تجلیلی در سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان اردستان  با حضور جناب  آقای دکتر گلی و جناب آقای دکتر زاهدنژاد برگزار شد.

    🔹هدف اصلی مراسم، تقدیر و تشکر از تلاش‌های بی‌دریغ کادر بهداشت بود.

    🔹در پایان آقای دکتر گلی با بیان نکاتی در مورد اهمیت این روزها، از عملکرد عالی همکاران قدردانی کردند.

    #دولت_کنار_مردم
    #تا_آخرین_نفس_برای_ایران

  • پیام جناب آقای دکتر محمد علی گلی مدیر شبکه بهداشت و درمان بمناسبت فرارسیدن ۱۱ اردیبهشت ماه روز کارگر

    بسمه‌تعالی

    🔹۱۱ اردیبهشت‌ماه، روز کار و کارگر، فرصتی است ارزشمند برای یادآوری جایگاه والا و بی‌بدیل تلاشگران صادق و پرتکاپوی عرصه خدمت.

    🔹همکاران زحمتکش واحد خدمات  شبکه بهداشت و درمان اردستان، شما نماد تلاش، تعهد و صداقت هستید که بی‌وقفه برای حفظ سلامت و آسایش مردم این دیار گام برمی‌دارید. بی‌شک، نقش شما در پویایی و نظم مجموعه‌ی بهداشت و درمان ستودنی و قابل تقدیر است.

    🔹تلاش‌های شبانه‌روزی شما در نگهداری، پشتیبانی، خدمات فنی، محیطی و اجرایی شبکه، ستون‌های پایداری این مجموعه را مستحکم ساخته و نشان از روح بزرگ خدمتگزاری شما دارد.

  • پیام جناب آقای دکتر محمد علی گلی مدیر محترم شبکه بهداشت و درمان اردستان بمناسبت فرارسیدن روز مبارزه با بیماریها

    با سلام

    🔹بمناسبت فرارسیدن «روز مبارزه با بیماری‌ها» بر خود لازم می‌دانم از تلاش‌های ارزشمند، مدیریت دقیق و نگاه انسان‌محور شما همکاران گرامی در مسیر ارتقای سلامت مردم شریف شهرستان اردستان قدردانی نمایم.  

    🔹این روز، فرصتی است تا بار دیگر اهمیت آگاهی‌بخشی، پیشگیری، تشخیص زودهنگام و ارائه خدمات درمانی مؤثر را یادآوری کنیم؛ حوزه‌ای که شما و مجموعه پرتلاش شبکه بهداشت و درمان اردستان، همواره با تعهد، دانش و مسئولیت‌پذیری مثال‌زدنی در آن پیشگام بوده‌اید.

  • پیام تبریک جناب آقای دکتر محمد علی گلی مدیر محترم شبکه بهداشت و درمان اردستان بمناسبت فرارسیدن روز بهداشت حرفه‌ای

    🔹۸ اردیبهشت‌ماه، روز بهداشت حرفه‌ای، فرصتی ارزشمند برای پاسداشت تلاش‌های صادقانه و مسئولانه همکاران گرانقدری است که با تعهد، تخصص و احساس مسئولیت، در مسیر صیانت از سلامت نیروی کار و ارتقای سطح بهداشت محیط‌های کاری گام برمی‌دارند.

    🔹بهداشت حرفه‌ای، یکی از ارکان مهم نظام سلامت است که نقش آن در پیشگیری از بیماری‌های شغلی، کاهش حوادث ناشی از کار و ارتقای کیفیت زندگی شاغلین، نقشی بنیادین و انکارناپذیر است. 🔹بی‌تردید تلاش‌های کارشناسان و پرسنل خدوم حوزه بهداشت حرفه‌ای در شبکه بهداشت و درمان اردستان، سهم بسزایی در تحقق اهداف سلامت‌محور و توسعه پایدار منطقه داشته است.