رفتن به محتوای اصلی
x

پیام آقای دکتر حسن ذبیحی مدیر شبکه به مناسبت ۱۵ اردیبهشت ماه روز جمهانی ماما

هر کس‏، انسانی را از مرگ رهایی بخشد، چنان است که گویی همه مردم را زنده کرده است‏."  سوره مائده آیه 32  
اولین گریه ی هر نوزاد دلنوازترین آهنگ حیات است و دستان مقدس ماما خالق این زیبایی است. مامایی لمس ثانیه های با شکوه یک تولد است ،دیدن زیباترین اشک ها ودلنشین ترین لبخندهاست .
بدون تردید سلامت مادران و نوزادان این مرز و بوم مرهون تلاش های بی شائبه و نشات گرفته از حس مادرانه جامعه مامایی است که خالصانه در راستای ارتقای بهداشت باروری و سلامت مادر و نوزاد می کوشند و همواره نوید بخش حیات ، نشاط و سلامت برای خانواده های ایرانی می باشند.
نقش ماما، نقش فرشته ای است که نخستین شاهد رخداد بزرگ آفرینش است. یار مهربانی که مادر باردار را در فرآیند پیچیده تولد همراهی می¬کند تا خاطره شیرین مادر شدن را بی¬دغدغه و با آرامش تجربه کند.
ماماها همراه با دیگر همکاران حوزه سلامت در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا، حماسه ساز شدند. بدون تردید توجه به سختکوشی توام با مسئولیت پذیری این عزیزان، الگویی برای خدمت بی منت و صادقانه به مردم از مصادیق تحصیل رضایت خدا می باشد
اینجانب ضمن تبریک ۱۵ اردیبهشت ماه " روز جهانی ماما "، از تلاش مجاهدانه تمامی همکاران ماما که این روزها در خط مقدم حفظ و حراست از سلامتی مردم در پیشگیری و کنترل بیماری کووید ۱۹، ایثارگرانه به صورت شبانه روزی تلاش می کنند تقدیر و تشکرمی نمایم. امیدوارم در پناه خداوند متعال، سلامت و سربلند باشید.

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان