رفتن به محتوای اصلی
x

📝پیام تبریک دکتر حسن ذبیحی اردستانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان به مناسبت روز پرستار

 

حضورت آغاز دوباره هستی و پایان خاطرات کهنه درد است بر بالین بیمار سرشار از اشتیاق به زندگی . امید و سرود مانایی را توامان با همدردی چه زیبا همواره بازخوانی میکنی و با آهنگِ دلنشینِ ' لکل داء دواء ' دل بیماران را صفا میدهی و بهترینِ حال را نصیبشان می کنی. 

فرارسیدن 28 آبان ماه (پنجم جمادی الاولی)، فرخنده میلاد بانوی عشق و عفاف حضرت زینب کبری (س)، پرستار کربلا و هفته گرامیداشت مقام پرستار را به خانواده بزرگ پرستاری حوزه بهداشت و درمان شهرستان اردستان به عنوان یکی از ارکان مهم عرصه سلامت که با صبوری زینب وار، علی رغم همه سختی ها در جهت ارائه خدمت به بیماران و تحقق اهداف نظام سلامت اهتمام جدی می ورزید؛ تبریک عرض می نمایم.

 

آنچه را از ایثار و فداکاری شما «مدافعان سپید پوش سلامت» با چشم خود دیده ایم ، تجلی ایثاری زینب گونه است که نمی توان فقط با نگارش آن، حق مطلب را ادا کرد.

 

تلاش ها و مهربانی های خالصانه شما برای التیام بخشیدن به درد بیماران را اجری است که نزد خداوند محفوظ است و ما زمینیان توان قدردانی از تلاش های شما ، به ویژه در ایام پرالتهاب شیوع کرونا را نداریم.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت و ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت زینب کبری (س) و “روز پرستار”، از خداوند متعال موفقیتتان را در تمام مراحل زندگی خواستارم.

 

       ┄┄┅┅┅❅🌺❅┅┅┅┄┄

🌐روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان

📌با ما در رسانه بهداشت اردستان 👇 

https://eitaa.com/resanehbehdashtardestan