رفتن به محتوای اصلی
x

پیام تبریک اقای دکتر ذبیحی به مناسبت ۹ اردیبهشت روز جهانی روانشناس

سلامت روان نقش مهمی در تضمین پویایی و کارآمدی هر جامعه ایفا می کند . توجه به سلامت روان در بین کارشناسان  شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان  به عنوان سرمایه های اجتماعی و اعضای کلیدی حلقه بهداشت و درمان ضرورتی انکارناپذیر است .

امروزه آنچه با روح و روان و اعتقادات و اخلاقیات انسان ها سر و کار دارد ، اهمیت زیادتری در سلامت انسان پیدا کرده است و سلامت معنوی بعدی بسیار مهم در سلامت انسان محسوب شده است .

روانشناسان و مشاوران در این ارتباط ، نقشی بی بدیل دارند که چنانچه مبتنی بر سواد اسلامی ، علم جدید و از آن ها مهمتر اعتقاد و باور عمیق و دلسوزی برای سلامت واقعی و کامل انسان ها باشد ، می تواند در تامین سلامت ایشان معجزه آسا عمل کند .

بی تردید توفیق خدمتگزاری به مردم یکی از بهترین هدایای الهی است و تلاش برای تأمین سلامت به عنوان بزرگترین موهبت الهی پاداشی عظیم دارد و ذخیره ای است غنی برای آخرت که نصیب بندگان صالح و خداجوی می شود.
 
اینجانب ضمن تبریک ۹ اردیبهشت ماه روز روانشناس و مشاور به تمام عزیزانی که در عرصه نظام سلامت برای آرامش روانی جامعه تلاش می کنند، فرصت را مغتنم شمرده تا از زحمات و تلاش‌های کارشناسان سلامت روان حوزه بهداشت و درمان تقدیر و قدردانی به عمل آورم  و از درگاه احدیت سلامتی و توفیق برای این عزیزان مسالت دارم.
 

دکتر حسن ذبیحی اردستانی
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان