برگزاری بیست و هشتمین مراسم از سهشنبههای مهدوی
🔹مراسم سهشنبههای مهدوی همزمان با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (علیهالسلام)، بزرگداشت شهید امام سیدعلی حسینی خامنهای و نیز هفته امر به معروف و نهی از منکر، در سالن نمازخانه شبکه بهداشت و درمان اردستان برگزار شد.
🔹در این مراسم، حجتالاسلام والمسلمین هوشمند، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اردستان، به ایراد سخنرانی پیرامون مسائل روز و تبیین اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر پرداخت.
🔹در ادامه مراسم، آقای دکتر گلی، مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان، پیرامون جایگاه و اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی سخنرانی کرد و بر نقش مؤثر این فریضه در ارتقای ارزشهای دینی، اخلاقی و اجتماعی تأکید نمود.
🔹این مراسم با حضور جمعی از کارکنان و علاقهمندان برگزار شد و در پایان، سفره اطعام حسینی برپا و از شرکتکنندگان پذیرایی به عمل آمد.
#دولت_کنار_مردم
#تا_آخرین_نفس_برای_ایران
•┈┈••••✾🍃🇮🇷🍃✾•••┈┈•
🌐روابط عمومی و امور فرهنگی شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان
•┈┈••••✾🍃🇮🇷🍃✾•••┈┈•
🔹با ما در کانال آموزش و اطلاعرسانی شبکه بهداشت اردستان همراه باشید👇
https://eitaa.com/resanehbehdashtardestan